Doctor safaei contact

تزریق چربی زیر چشم

تزريق چربي زير چشم

تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی به زیر چشم نوعی عمل پرکننده طبیعی پوست است. این عمل لیفت صورت می تواند چشم های خسته را بهبود بخشد و شما را جوان تر و پرانرژی تر نشان دهد. در طول تزریق چربی زیر چشم (Fat Injection) جراحان زیبایی از سلول های چربی بدن شما استفاده می کنند. سپس سلول های چربی تصفیه شده و آماده را به پوست زیر پلک پایینی شما تزریق می کنند. تزریق چربی به زیر چشم یک جایگزین ماندگار برای پرکردن این ناحیه است. چشم‌ها نه تنها خطوط و چین و چروک هارا نشان می دهند بلکه می توانند علائم دیگری از پیری در صورت را نیز (مانند حلقه های سیاه) در صورت نشان دهند. حتی برای کسانی که به سن میانسالی خود نزدیک نیستند، ممکن است که این مشکلات ظاهر شوند. تغییر رنگ زیر چشم، شما را مسن‌تر و خسته‌تر از آنچه واقعا هستید نشان می‌دهد. خوشبختانه، تکنیک‌های مختلفی برای رفع سیاهی زیر چشم و طراوت بخشیدن به چشم‌ها و جوان‌سازی ظاهر وجود دارد.

تزریق چربی به زیر چشم

راه های درمان گودی زیر چشم

برای تزریق گودی زیر چشم راهکارهای مختلفی وجود دارد. شاید بخواهید از درمان های خانگی کمک بگیرید. اما این درمان ها به ندرت موثر هستند. یکی از روش‌های درمانی موثر در این زمینه تزریق چربی است. نمونه های بسیاری وجود دارند که با این روش توانسته اند نتایج فوق العاده ایی به دست بیاورند. پس از تزریق چربی به زیر چشم، ممکن است تورم و کبودی خفیفی در اطراف چشم مشاهده کنید که طبیعی است و این کبودی ظرف چند روز فروکش می کند. توصیه می‌کنیم حداقل یک هفته قبل از ارزیابی ظاهر جدید خود صبر کنید و به درمان فرصت بدهید تا اثربخشی خود را نشان دهد. با گذشت زمان، متوجه خواهید شد که زیر چشم های شما ظاهر جدیدی پیدا کرده اند. نباید فراموش کنید که 40 درصد چربی تزریق شده در 4 ماه اول آب می شود و در صورت نیاز باید مجددا برای تزریق چربی به زیر چشم مراجعه کنید.

عکس قبل و بعد از تزریق ژل زیر چشم | عکس قبل و بعد تزریق چربی زیر چشم

  درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی

کاربردهای تزریق چربی زیر چشم

ممکن است هدف اصلی شما از تزریق چربی به زیر چشم اصلاح سیاهی و تغییر رنگ سیاه این ناحیه باشد، اما مزایای این روش بسیار گسترده تر است و برای موارد نیز کاربرد دارد:

  • تزریق چربی به زیر چشم پوست را شاداب تر و روشن تر می‌کند
  • این روش سایر نواقص نیز مانند خطوط ریز را حذف می‌کند
  • با جوانسازی چشم، ظاهر شما شاداب و جوان می‌شود
  • این روش نتیجه طولانی مدت دارد و یک روش موقت نیست
  • از تزریق چربی برای پر کردن صورت، جوانسازی پوست دست و حجم‌دهی به لب و سینه ها نیز استفاده می‌شود.

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی به زیر چشم

برای رفع گودی چشم تزریق چربی بهتری است یا تزریق ژل؟

بیشتر فیلرهای پوستی مواد آزمایشگاهی هستند. در روش انتقال چربی، از یک پرکننده طبیعی که از سلول های چربی بدن شما استفاده می کنیم. به طور کلی و دقیق نمی‌توان در مورد اینکه کدام روش بهتر است اظهار نظر کنیم زیرا این دو روش هردو موثر هستند. تصمیم گیرنده نهایی خود شما هستید که کدام روش را برای خود بهتر بدانید.

تزریق چربی زیر چشم | رفع گودی چشم با تزریق چربی

تزریق چربی به گودی زیر چشم

در تزریق ژل به زیر چشم ماده فیلر به صورت یکنواخت پخش می‌شود

اما ممکن است فیلر مورد استفاده در بیمار ایجاد آلرژی و حساسیت کند.
ژل به ندرت برای پلک‌های بالا استفاده می‌شود. بنابراین در این روش لازم است بیشتر دقت کنید و ژل با کیفیتی خریداری کنید که در چشم ایجاد حساسیت نکند. علاوه بر این موارد باید برای خرید فیلر نیز هزینه کنید.

در روش تزریق چربی لازم نیست فیلر خریداری کنید

  • فیلر در شما ایجاد حساسیت نمی‌کند زیرا از چربی بدن خودتان برای تزریق استفاده می‌کنیم
  • تزریق گودی زیر چشم یک درمان موقت نیست
  • نیازمند بیهوشی نیست و تحت بی حسی موضعی تزریق را انجام می‌دهیم

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد

میزان چربی مورد نیاز برای تزریق به زیر چشم

بیمارانی که زیر چشم‌ها سیاهی دارند یا دارای گودی چشم هستند، صورت خسته ایی دارند و این عامل بر شادابی و جوان به نظر رسیدن آن‌ها تاثیرگذار است. روش تزریق چربی زیر چشم برای این افراد مناسب است. میزان چربی که هر متخصص زیبایی به زیر چشم تزریق می‌کند، به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. این فاکتورها شامل میزان گودی زیر چشم بیمار و میزان تیرگی این ناحیه است.

میزان چربی مورد نیاز برای تزریق به زیر چشم | تزریق چربی زیر چشم

فیلر زیر چشم | چربی مورد نیاز برای زیر چشم

عوارض تزریق چربی به زیر چشم

هر عملی دارای برخی عوارض است و تزریق چشم نیز از این قاعده استثنا نیست. در صورتی که عمل تزریق زیر چشم توسط پزشک حاذق و ماهری انجام شود عوارض بسیار کم و گذرایی دارد. ممکن است پس از انتقال چربی زیر چشم عوارض زیر را تجربه کنید:

  • خون ریزی
  • کبودی
  • عفونت
  • توده یا کیست
  • آسیب یا اسکار پوست
  • تورم (ادم)

احساس درد نیز یکی دیگر از عوارض است. اما این عارضه گذرا است و چند روز پس از عمل برطرف خواهد شد و مشکلی ایجاد نمی کند. برای درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

درمان گودی زیر چشم | عوارض تزریق چربی زیر چشم

عوارض تزریق چربی زیر چشم |  کبودی زیر چشم بعد از تزریق چربی

عفونت بعد از تزریق چربی زیر چشم

عفونت و آمبولی از جمله عوارضی هستند که به ندرت برای بیماران اتفاق می‌افتد. اگر تزریق چربی توسط پزشک متخصص و باتجربه انجام شود و مراقبت های بعد از تزریق چربی به خوبی رعایت شود این عوارض کمتر خواهد شد.

هزینه تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

این مورد یکی از سوال های پرتکرار مراجعین ماست. در این خصوص نمی توانیم پاسخ مشخصی بدهیم زیرا هزینه تزریق چربی گودی زیر چشم به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. زیرا درمان بر اساس عواملی مانند ناحیه مورد نظر برای لیپوساکشن، نگرانی‌های خاص صورت، پیچیدگی عمل، هزینه‌های مربوط به بیهوشی و استفاده از امکانات جراحی بر هزینه ها تاثیرگذارند. برخی فاکتورهای ثانویه دیگری نیز وجود دارند که شامل:

  • میزان تبحر متخصص زیبایی
  • هزینه های کلینیک
  • شدت گودی و تیرگی زیر چشم

برای اطلاع دقیق از هزینه ها با شماره تلفن های کلینیک تماس حاصل فرمایید.

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم

دوام تزریق ژل زیر چشم حدود 1 الی 2 سال است، اما ماندگاری تزریق چربی بیشتر است و در برخی از افراد تا 10 سال دوام دارد. سلامتی و وضعیت جسمانی عواملی هستند که می‌توانند بر تعامل ماده تزریقی با بافت بدن و همچنین بر روی توانایی جذب و ماندگاری ماده تزریقی تأثیرگذار باشند.

هزینه تزریق چربی زیر چشم | تزریق چربی زیر چشم

قیمت تزریق چربی زیر چشم | ماندگاری فیلر زیر چشم

چه افرادی نباید تزریق چربی زیر چشم را انجام دهند؟

تزریق چربی زیر چشم برای کاهش چین و چروک زیر چشم استفاده می‌شود. با این حال، این روش برای همه مناسب نیست و برخی افراد نباید از آن استفاده کنند. به طور کلی، افرادی که دارای مشکلات پزشکی زیرین چشم هستند، مانند عفونت، التهاب، تورم، خونریزی، بیماری‌های خونی، بیماری‌های قلبی، دیابت، بیماری‌های اتوایمیونی و یا سابقه آلرژی شدید هستند، نباید از این روش استفاده کنند. همچنین، افرادی که دارای پوست بسیار نازک زیر چشم هستند و یا دارای چین و چروک شدید نیستند، نباید از این روش استفاده کنند. بهتر است با پزشک خود در مورد مزایا و معایب تزریق چربی زیر چشم و میزان مناسب آن برای شما صحبت کنید. افراد سیگاری و کسانی که چربی کافی برای تزریق چربی ندارند، بهتر است این کار را انجام ندهند.

مراقبت های بعد از تزریق چربی زیر چشم

  • چند ساعت بعد از تزریق چربی دراز نکشید و سر خود را بالا نگه دارید.
  • به ناحیه تزریق شده دست نزنید و از ماساژ دادن آن خودداری کنید.

چه سنی برای تزریق چربی زیر چشم مناسب است؟

تزریق چربی زیر چشم یک روش زیبایی‌شناسی است که به صورت عمومی برای کاهش ظاهر گوده‌های زیر چشم استفاده می‌شود. برای تزریق چربی زیر چشم به عنوان روشی برای جوانسازی و زیبایی بخشیدن به پوست صورت، معمولا بیماران باید بالای 18 سال باشند و مشکلات زیر چشمی داشته باشند که با این روش قابل حل باشد. به دلیل اینکه تزریق چربی دقت بسیار بالایی می‌طلبد، لازم است توسط یک پزشک تخصصی زیبایی‌شناسی با تجربه انجام شود و پس از بررسی و شنیدن شرح حال بیمار، برای هر فرد تصمیم گیری کند.

به اشتراک بگذارید :